Az Én kutyacsapatom... képgaléria

Tibeti spániel kutyacsapat

Tibeti spániel kutyacsapat
Gyönyörü tibeti spániel kutyák Norvégiából.

Az én hüséges kutyacsapatom

Képgaléria a kutyáimról

2011. július 5., kedd

Kicsik és nagyok....

Én a kutyacsapatomat megosztottam kis és nagy kutyákra.Egyszerűen a méreteik alapján.
Ha ismerősöknek beszélek a kutyáimról akkor mindig vagy kicsi kutyák, vagy a nagy termetű kutyáimként emlegetem őket.Azért van szép úrias nevük is a fekete keverék a Maxika, a rőt vörös kutya a Frida.S a két tibeti szuka Jázminka és Fruzsina.
Fotókat róluk a nyitókép alatti- Képgaléria a kutyáimról cím alatt, a kutya nevére kattintva lehet megnézni.
Jázminról a betegsége miatt több szó esett már.
Most a nagy kutyák jönnek.
 A nyári rekkenő melegben bőven találnak árnyékos helyeket az udvarukban, mély gödröket ásnak a fák bokrok alá, persze mindig máshol.Én naponta betemetem, ők meg szorgalmasan kikaparják.van is morgolódás a gazdájuktól mikor fűnyírás következik.


Maxika  kényelmesen bandukol a rózsalugas mellé, délutánonként ott talál árnyékot.Két gödör is várja szunyókálásra.






Mi van Maxi kutyám, hol a játékod? Nálam nincs, menj keresd meg.


Érkezik a vacsora.Ahogy illik szépen leül Maxi kutya és várja a gazdit.Na ez Fridáról nem mondható el, izgatott ugrabugrálásba kezd örömében.3 évvel ezelőtt fogadtuk be, de még mindig megbecsüli amit kap, nem válogat és bármennyi mennyiség jöhet.



Vacsora után lehet a gazdival játszani, be lehet vasalni a napi simogatásokat, fülvakarást és egyebeket.


Frida nagyon hálás a gondoskodásért, felakar mászni az ölembe. Mondom neki, hogy nem öleb és a méreteivel ez nem menne. De nem akar ebbe belenyugodni.


Közben Maxi kutya meg a játékát a műanyag vödör tetőt hozza, dobáljam el. Egy kis futtatás után már melege van.Inkább elmegyünk letelepedünk a mogyoróbokrok alá.




Egész kellemes ez a kis hűsölgetés, kutyázgatás és távolba nézés.

Nincsenek megjegyzések: